Praktikplats för en nybörjare inom barock?

L

Lord Owen

Jag ska alltså ut på en lång praktik (2½ - 3 månader) om ett år (ute i god tid :idea: ) och jag känner att jag verkligen vill hitta rätt ställe för mig och min häst nu. Har redan ett som jag känner väldigt starkt för men är alltid bra med fler förslag.

Jag letar efter ett stall någonstans i Sverige dit jag kan fara på praktik med min häst och verkligen utvecklas och lära mig mer om barockridningen. Är det någon här som har något att rekommendera? PM eller skriv här! :)

Sv: Praktikplats för en nybörjare inom barock?

Jag vill oxå iväg på praktik, tyvärr så har jag en sambo som har dragit åt handbromsen. Han var inte alls lika intresserad :cry:

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 024
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 160
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 904
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama