Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rent PP är billigare än krafft muskel.
Dammigt bara.
Jag köper på Börjes: Svenska Foder, 25 kg i säcken.Kvarnbyfoder som är de enda som säljer på småsäck vad jag vet, har slut för säsongen, kommer väl in i höst igen.
Är det nytt? Jag har aldrig sett det på "min" Granngårdenbutik.Granngården har pp, är alternativet till muskel.
Nu drar jag upp en gammal tråd men 450 kr?? För hur mycket då? Låter väldigt billigt. Min foderleverrantör skulle ha 690 kr för 25 kg.Hej!
Uträkningen får jag nog lämna till någon annan (sifferblind och dessutom sjuk så är helt opålitlig). Jag har köpt mitt pp på Börjes för 450 ungefär. Det räcker i en evighet och fantastiskt nog så äter min häst det (hon äter inte mineraler och selen). Jag blandade ut det med en viss mängd lusern. Tror vi gav 2.5 dl/dag. Det borde oavsett bli billigare med pp.
Lycka till! /Lavinia
Granngården som koncept är väl rätt styrt vad gäller sortiment, jag skulle tro att det blir svårt*följer*
Här finns inte heller potatisprotein hos granngården, jag har dock aldrig frågat så det är möjligt att de kan ta hem?
Det är nog lättare att ta kontakt med din distriktssäljare för kvarnbyfoder (som heter nåt annat nu, som jag inte lärt mig) och be dem sälja direkt till dig...
Nu drar jag upp en gammal tråd men 450 kr?? För hur mycket då? Låter väldigt billigt. Min foderleverrantör skulle ha 690 kr för 25 kg.
kolla datumen på de inläggen!Honom känner jag väl men de har ju slut enligt tråden.