Postnord är ju speciella ja..
På företaget jag jobbade tidigare fakturerade vi själva och skickade med posten. För det första kunde olika personal på postkontoret aldrig komma överens om åt vilket håll kuverten skulle ligga i de blå postlådorna. Tappat räkningen på hur många gånger jag fått stå på deras kontor och vända kuvert i ~15 lådor för att de är "åt fel håll" när de sa samma sak förra månaden när de var vända åt andra hållet, aldrig hjälper de till heller.
Varje månad kom också minst 50 fakturor tillbaka med lappar som "adressaten okänd", bara att stoppa ner i nytt kuvert så kom de fram nästa gång, olika adresser hela tiden så var liksom inga specifika problemkunder.
Företaget jag jobbar på nu får vi posten levererad till oss, minst 2 gånger i veckan får vi även grannens post...... Ja vi delar adress men vi har ett företagsnamn och grannen är kommunen. Ett par gånger i veckan kommer även paketleverans som måste skrivas under och de blir lagom glada när man ber om att få se på paketet innan man skriver under, men det händer då och då att även det skulle till grannen och inte till oss.
Börjar ärligt fundera på om dyslexi är ett anställningskrav på Postnord