Positiva tråden del 2

Orkade ta mig till apoteket och ta ut en av mina dyraste mediciner innan sista frikortsdagen som är i morgon. Uttaget hade annars kostat drygt 1500 kr.
Var och handlade mat också.

Fick senare ett ryck och torkade ur ett köksskåp, ville passa på att göra det när det mesta porslinet är i diskhon. :up:

I morse kände jag mig pigg och positiv så tog äntligen tag i att åka och ta några vacciner. Råkade hinna med en tidigare buss så stod och hängde på låset när mottagningen öppnade. Efteråt var jag in i några affärer och sen en promenad, gick lite vilse men hittade till en busshållplats och åkte hem.
Det är precis lagom varmt nu och ska väl fortsätta så ett tag så jag ska försöka åka iväg och promenera fler gånger, kanske på fredag. :up:
Är inne i ett positivt flow nu, känns det som.

Min chef. Förutom allt annat, så har hon också glimten i ögat :p
Idag fick jag en smågalen idé. Frågade henne, ifall man ska agera på det då man får tokiga idéer.
Javisst! Kör, var hennes svar.
Helt utan att hon visste vade det ens rör sig om :rofl:
Jaja, hon lär få se resultatet, om det blir så att jag verkställer :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 346
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
734
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
145
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 169
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka