Positiva tråden del 2

Mina grannar! <3
Jag har startat en grupp för ungdomar med intellektuell funktionsnedsättning.
I somras hade vi kubbturnering på min innergård. Det var ganska höjljutt med folk som hejade och ropade osv. Då kom grannar ut på balkongernna och hejade på och hurrade.

Nu ska jag anordna en halloweenfest och har bokat in oss i festlokalen i källaren. Eftersom det kan bli en del spring i gångarna i källaren (toaletten ligger inte i själva lokalen tex) så mailade jag ut till alla grannar och varnade att det kan dyka upp "spöken" och "döingar" i källaren. Så att ingen får hjärtattack liksom 😅
Får då svar som "Vad kul", "fint initiativ", "behöver ni festgrejer så har jag", " jag kan komma ner med lite plockmat om ni vill".

Älskar mitt hus <3

Mina grannar! :heart
Jag har startat en grupp för ungdomar med intellektuell funktionsnedsättning.
I somras hade vi kubbturnering på min innergård. Det var ganska höjljutt med folk som hejade och ropade osv. Då kom grannar ut på balkongernna och hejade på och hurrade.

Nu ska jag anordna en halloweenfest och har bokat in oss i festlokalen i källaren. Eftersom det kan bli en del spring i gångarna i källaren (toaletten ligger inte i själva lokalen tex) så mailade jag ut till alla grannar och varnade att det kan dyka upp "spöken" och "döingar" i källaren. Så att ingen får hjärtattack liksom 😅
Får då svar som "Vad kul", "fint initiativ", "behöver ni festgrejer så har jag", " jag kan komma ner med lite plockmat om ni vill".

Älskar mitt hus :heart

Vilket fint initiativ av dig!! :heart Och vilka härliga grannar!! :heart

Min bror har fått ngt slags toppjobb i Sthlm! Ikväll bjöd han mig på middag. Känns faktiskt ganska trevligt att han kommer vara lite i krokarna och att vi kanske kommer träffas lite mer ofta framöver.

Fick en rabattkod som funkade på det veterinärfoder som min lilla katt äter. 25% rabatt blir ändå en märkbar skillnad när fodret är så pass dyrt, och allt som oftast är veterinärfoder undantagna när det vankas rabattkoder. Så mycket trevligt! :up:

Så glad att jag vågade boka massagetid och kunde förmedla hur vi behövde lägga upp behandlingen för att det skulle fungera för mig. Inga som helst konstigheter, massören var förstående och min axel och skuldra är mycket bättre :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 482
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 667
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 106
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV