Positiva tråden del 2

Känner att det är dags för ett nytt biobesök så jag kan höra Ghosts (ft. Patrick Wilson) Stay irl typ. ;)
Synd bara att biograferna filmen släpps i liggerr flera mil bort.

Känner att det är dags för ett nytt biobesök så jag kan höra Ghosts (ft. Patrick Wilson) Stay irl typ. ;)
Synd bara att biograferna filmen släpps i liggerr flera mil bort.

Jag vet inte riktigt vad det är för film! Men jag vill väldigt gärna ha en video till låten!

Skräckfilm
Insidious: The Red Door
insidious.webp

Har fått brev från en församling. Kommer få stiftelsemedel nästa vecka. Trodde inte jag skulle få en gång till samma år (de har flera stiftelser, jag skickade in två ansökningar samtidigt och fick en utbetalning i juni). 🥳

Jag tog en omväg förbi stan och hittade ett till paket av det mystiska svårfunna knäckebrödet! :banana: Det som försvunnit utan spår på en plats och är svårt att få tag i O_o Blev så himla glad jag tog 200-lappen som jag just fått av en släkting för utlägg och betalade större delen av en matvarorna för en gullig tant som inte verkade ha tillräckligt på kortet, hon blev så chockad och glad att nu är jag ännu gladare så ikväll kan jag noga undvika att vara gnElly :bump: Sällan jag kan göra liknande men idag hade jag möjlighet.

Också en jättesnäll granne hos min släkting som lånade ut en sak som gjorde att vad jag sysslade med blev mycket finare:heart Bara gulliga tanter och gubbar idag!

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 482
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 667
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 106
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV