Positiva tråden del 2

Var inne i grannkommunens nyöppnade djuraffär i torsdags då de säljer Nickos alspån, överlägset bäst till mina tamråttor som underlag. Jag och expediten började prata om vad de åt, varav jag berättar att jag blandar själv. Då FÅR jag en påse med 1,8 kilo kattmat från Orijen. Han uppger att de blivit tillsagda att göra vad de vill med påsarna för det var felaktig leverans. För skojs skull scannade han in påsen som visar 552 kronor i kassan :eek:

1,8 kilo kattmat kommer räcka länge, och verkligen lyxmat :D

Var inne i grannkommunens nyöppnade djuraffär i torsdags då de säljer Nickos alspån, överlägset bäst till mina tamråttor som underlag. Jag och expediten började prata om vad de åt, varav jag berättar att jag blandar själv. Då FÅR jag en påse med 1,8 kilo kattmat från Orijen. Han uppger att de blivit tillsagda att göra vad de vill med påsarna för det var felaktig leverans. För skojs skull scannade han in påsen som visar 552 kronor i kassan :eek:

1,8 kilo kattmat kommer räcka länge, och verkligen lyxmat :D
Hur kan kattmat vara så dyr? O_o

Bifogade filer

• Screenshot_20230716-113546_Samsung Internet.webp
    Screenshot_20230716-113546_Samsung Internet.webp
    60,7 KB · Visningar: 33
Jag började fundera om det fanns en app till mina hörlurar som jag haft över ett år. Japp! Inget konstigt eller många funktioner men kunde stänga av det automatiska som pausar när man tar av hörlurarna som gick på hela tiden när de hamnade minsta snett. Nu plötsligt mer rogivande att fixa med växterna eller något annat som innebär att man lutar huvudet litegrann:banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 482
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 667
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 106
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV