Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är ju inte haltins tryck på nacken som skulle orsaka skador, utan vridningen när nosen trycks bakåt-åt sidan.
radon skrev:haha, i sånna fall måste min hund ha jävligt felande exteriör - på gott och ont. för när han har haltin på sig och jag drar i kopplet så stramar den runt nosen - men glappar i nacken!!! så jag tror inte att han får nackskador av den..
kanske är tur att jag har en felande hund exteriört sett för då kan han ju inte få ont i nacken
som också använt halti när jag inte kunde hålla min hund, och inte hade en aning om att den kunde vara skadlig.
hahahahah så du tror att du kan nåt speciellt efter bara 2år.
Kan säga jag har hållt på dagligen med hund i 6år o är gräsnivå fortfarande.![]()
fast hon har skrivit att hon inte använder den längre, och det får vi väl tro på.
//CM som också använt halti när jag inte kunde hålla min hund, och inte hade en aning om att den kunde vara skadlig.
Men snälla människa !
Du bevisar åter igen att du inte förstått hur haltin fungerar, eller så kanske du inte vill förstå för det känns bättre då att använda den...
/![]()
Du Lyssnar ju inte för fem öre på varken vad Jadzia säger eller nån anna utan kör ditt race inte så knepigt att man tycker du beter dig knepigt o dumt åt, lär dig lyssna på folk så kommer du också lära dig nåt.
Sitta o kalla Jadzia okunnig o hitten o ditten klart man skrattar åt dig.
Du har fått förklarat för dig flera gånger av både Cillamuffins och Calazirya hur dåligt hjälpmedel Halti är rent anatomi mässigt för hunden, men ändå hävdar du motsatsen trots att du är på nybörjar nivå.