Portad från vblavelstoettråden???

snigelfarmor

Trådstartare
Varför kan jag inte se den intressanta tråden? Jag har banne mig inte skrivit något konstigt i den? Jag tycker den är intressant. Så hallå?

Sv: Portad från vblavelstoettråden???

Då skulle jag va med va portade som läser buke oftast anonymt. Så troligen är tråden raderad av någon orsak.

Den är nog stängd för jag hittar den inte heller :meh:
Kanske spårade den ur än värre på slutet?

Tråden är slängd då den spårade ur för mycket och inte gick att rensa.

Görel - moderator

Då skulle jag vilja ställa en följdfråga, kan man bli portad ur en specifik tråd?

Svar nej. En tråd som ligger i papperskorgen kan bara moderatorer och Gunnar läsa.

Det hade ju varit bättre att ta bort inlägg alt porta någon från en viss tråd.
Tråden i sug hoppades jag avskräckte en del med icke intressanta söta o snälla ston.

Man kan inte porta någon från att läsa en tråd.

Som jag skrev ovan gick tråden inte att moderera, det som blev kvar skulle inte blivit begripligt.

Görel moderator på avel

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 782
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka