Portad från vblavelstoettråden???

snigelfarmor

Trådstartare
Varför kan jag inte se den intressanta tråden? Jag har banne mig inte skrivit något konstigt i den? Jag tycker den är intressant. Så hallå?
 
Sv: Portad från vblavelstoettråden???

Då skulle jag va med va portade som läser buke oftast anonymt. Så troligen är tråden raderad av någon orsak.
 
Sv: Portad från vblavelstoettråden???

Den är nog stängd för jag hittar den inte heller :meh:
Kanske spårade den ur än värre på slutet?
 
Sv: Portad från vblavelstoettråden???

Tråden är slängd då den spårade ur för mycket och inte gick att rensa.

Görel - moderator
 
Sv: Portad från vblavelstoettråden???

Då skulle jag vilja ställa en följdfråga, kan man bli portad ur en specifik tråd?
 
Sv: Portad från vblavelstoettråden???

Svar nej. En tråd som ligger i papperskorgen kan bara moderatorer och Gunnar läsa.
 
Sv: Portad från vblavelstoettråden???

Det hade ju varit bättre att ta bort inlägg alt porta någon från en viss tråd.
Tråden i sug hoppades jag avskräckte en del med icke intressanta söta o snälla ston.
 
Sv: Portad från vblavelstoettråden???

Man kan inte porta någon från att läsa en tråd.

Som jag skrev ovan gick tråden inte att moderera, det som blev kvar skulle inte blivit begripligt.

Görel moderator på avel
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag menar, är det ens rimligt att hålla på med sånt. Allt jobb blir väl bättre med bra fika? Minns från tiden som företagsekonomistudent...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
8 046
Senast: Twihard
·
Hästvård Hallå, har märkt på sistone att min 18 åriga travare har börjat springa konstigt! Han blandar trav och tölt och har svårt att hålla...
2
Svar
20
· Visningar
2 299
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa Vet inte om någon annan skulle tycka att det vore intressant, men funderar på om det finns några som skulle vilja dela med sig av deras...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 289
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Letade efter tidigare trådar med samma frågeställning, men alla är ett antal år gamla. Man har ju hört att priserna gått upp något...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 667
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp