Pop-up flikar

Madick

Trådstartare
När jag klickar nånstans på forumet nu så kommer det upp nya flikar jag inte bett om med all möjlig reklam och skit. Är det med flit så slutar jag gå in här för det orkar jag inte med. Är det inte på flit så är det dags att reagera.

Har du ett tillräckligt bra virusprogram? Jag har Adblock (Firefox) och ett bra virusprogram så jag slipper sånt skit.

Du har nog fått in något ad-ware, hoppas du får bort det. Annonsblockerare lär inte lösa det.

Jag lyckades få in något liknande på min (gamla) laptop, hade firefox då. Googlade på det och det fanns något sätt att gå tillbaka till en tidigare version av firefox och på så sätt blev jag av med det. Vet inte vilken webbläsare du har, men det bör ju finnas en liknande manöver för de flesta.

När jag klickar nånstans på forumet nu så kommer det upp nya flikar jag inte bett om med all möjlig reklam och skit. Är det med flit så slutar jag gå in här för det orkar jag inte med. Är det inte på flit så är det dags att reagera.
Kolla i Kontrollpanelen - Program om du fått in nåt konstigt där.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 687
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar