Ponyhack och pullar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Rejält_felskapad
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 410
Det skulle se himla fånigt ut i alla fall. :D Måste ha pullargrimman under då kanske. GÅR gör det nog, men jag skulle inte rekommendera det! ;) har du sett nån som har det?

Det finns inga gränser för vilka korkade saker folk "kan" kombinera.

Härom sistens såg jag någon som hade satt snokrem på ett kombinationshackamore...

jo men skitbra, då kan ju itne hästen öppna munnen för att komma undan bett....et....hmmmmmmmmmmmmm :crazy:

Det ska jag rida på nån gång!! Bara för att se så dum ut som MÖJLIGT! :D

/mig :)

Det var någon som sa att hon red sin häst så och det funkade bra.

Pullaret över hacket.

Men, men, men....VARFÖR??? Pullar är ju till för att hindra hästen för att gapa och komma undan BETTET i MUNNEN. Men nu finns ju inget bett....hmmmm :confused:

/mig :)

låter ju enbart otroligt dumt.. :crazy: eller så vet de inte vad pullar och hack är för något.

Men det måste ju göra ont för häststackarn?? Varför vill hon ha pullar när hon inte har bett? Låter ju helt konstigt.... :confused:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 847
Senast: Görel
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
763
Senast: fio
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 455
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka