Pontus 497

T

Timo

Någon som vet var jag kan hitta mer information om Pontus 497? Härstamningen känner jag till men jag är ute efter meriter och foton o dyl.
Kanske någon som har en efterkomma efter honom som vill berätta lite mer?
Tack!
/Timo

Pontus har placeringar i lätt dressyr och hoppning.

I den sista hingstkatalogen han var med hade avkommor upp till 1.50-hoppning, GP-dressyr, I*-fälttävlan samt 3 avkommor i svår körning.

Om du vill kan jag scanna in lite bilder från hingstkataloger och skicka till dig.

Vet en avkomma efter Pontus, som jag vill köpa, som står på min gamla ridskola.

Jag äger två avkommor e. Pontus samt en som har Pontus till farfar.
Fantastiska hästar med massor av utstrålning, alla tre dressyrhästar.
Alla tre är otroligt energiska med mycket bra gångarter.

Sv: Pontus 497

Någon som vet var jag kan hitta mer information om Pontus 497? Härstamningen känner jag till men jag är ute efter meriter och foton o dyl.
Kanske någon som har en efterkomma efter honom som vill berätta lite mer?
Tack!
/Timo

Jag sköte en häst som var e. pontus. Väldigt fin häst men var tvungen att avlivas på grund av "kissing spines".

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 575
Senast: ildiko
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
684
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 834
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
690
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31