Ponnytrav?ponnymonté?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Willgott
  • Startdatum Startdatum
W

Willgott

Varför finns det bara ponny trav för a-b-ponnysar i sverige?
jag har en C-ponny som skulle älska att springa på travet(tror jag iaf)
visst kan jag ju fortfarande träna och så..men det skulle va skoj att tävla också.
Det finns ju i norge har jag hört..men det är ju lite dyrt att åka dit.. :crazy:

Finns det ponnymonté här?
Det skulle va skojjigt att prova..
:idea:

Sv: Ponnytrav?ponnymonté?

Ja det finns bara ponnytrav för A och B-ponnyer och reglerna är de samma angående montén så ni får tyvärr inte vara med där heller.

Det kan man tycka.

Men du kanske kan köra honom en runda i tvättmaskinen och mäta in honom som B-ponny? :idea:

:D haha jaaa!! det skulle ju kunna funka..men jag vill ju kunna rida också. :P

Nää..licens har jag ju inte, det vore lite onödigt eftersom jag inte har nån häst o köra.

För lång för russ är jag nog ska du se... har nog gått över mina 175 cm... :S
men men får väl.
eller köra kan jag ju kanske....vet inte?
min kompis har massa ponny travare som jag får köra men det är för långt... :(

Jag vill oxå tävla trav!!, men har en d-ponny, blää, det är ju orättvist!!:banana:

kl

Inte för att va sån nu då, men jag förstår faktiskt inte varför man skulle vilja tävla med c-d ponnyer.. då kan man ju lika gärna köpa en liten nordis :rofl:

Liknande trådar

L
Hoppning Hej! Jag är en 14-årig tjej som har ridit nästan hela livet och haft egna ponnyer och tävlat upp till LB. Nu har jag två c-ponnyer, en...
Svar
4
· Visningar
1 362
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 973
Senast: a1agnlju
·
Trav Måste bara skriva av mig lite då jag inte har någon att bolla tankar och ideer med. Har en 2 årig kallblodtravare som jag har fött upp...
Svar
4
· Visningar
2 666
Senast: anhe
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka