ponnytrav fråga! Snabbt svar!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare suzukits
  • Startdatum Startdatum
S

suzukits

Om det ser ut så här som ett exempel:
PÅlle volt rek 2.30 och auoto 2.25
Nu säger vi att jag ska anmäla "Pålle" till ett volt lopp. anmäler jag till det loppet med voltrekordet eller anmäler jag med det snabbaste?
Eller anmäler man bara det snabbaste rekordet till aouto även om det snabbaste är voltrekordet?
Hoppas att någon förstår vad jag menar! Ni som förstår svara fort tack!
:bow: :bow:

när du anmäler till voltstart så är det voltrekordet eller monté rekordet som gäller.

När du anmäler till autolopp så är det snabbaste rekordet som gäller.

Så har du snabbare auto rekord så ska du inte anmäla på det vid volt rekord. Hoppas du förstår vad jag menar men det står rätt bra förklartat på spt hemsida på frågor och svar.

Liknande trådar

Relationer Har börjat på ett nytt jobb/projekt tillsammans med några människor jag känt sen innan men aldrig samarbetat med tidigare. Detta har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
9 524
Senast: Voeux
·
Hästhantering Jag fick en intressant fråga här om dagen, som jag insåg var mer komplicerad än vad jag först tänkte på... så nu undrar jag lite över...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 135
R
Utrustning Hej! Jag rider ett arabsto som är lite "under utbildning". Förra ryttaren red på Pessoabett, med sidostycket fäst i ringen högst upp...
Svar
15
· Visningar
1 732
Senast: vblpower
·
C
Hästmänniskan Hittade ingen tråd om detta.. Hoppas den ligger rätt o får va kvar! Jag måste låna ut min älskade häst i ett år från januari 2010...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: chanell_86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25