ponnygalopp.

C

Cillaan

Hej,
jag går på ponnygalopp i angarn, men som på dom flesta "ridskolor" så är det uppbehåll på sommaren! :O så jag undrar, alla ni andra som går på ponnygalopp och liknande, vad gör ni på sommrarna för att komma i kontakt med galoppen:confused:,om ni inte har egna hästar alltså..
Mvh Celine .. ;)

Sv: ponnygalopp.

Hej Celine!

Vi har säkert träffats, jag brukar rida Gold Digger och jag heter Kimberley.
Men du kan ta kontakt med en galopptränare och få be att komma och hjälpa till, o så småningom kanske även få rida..
Det är mitt tips! ;)

Kram från Kimberley

Precis :laugh:

Det gör jag själv, fast jag rider bara gamla Smokey än så länge, en quarterhäst som brukar vara "lugnande medel" för fullbloden (särskilt på banan:angel: )

Det är inte så "bara" att rida Smokey. Det är en heder att rida en sådan hedersman.
Åk till Jägers och se om du får rida Tank.

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: Svartkatt
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 403
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar