Sv: Ponny-SM

finns det någon som varit där och tävlat innan? finns det några läskiga hinder eller?
Vilka tror ni ligger på topp efter dressyren?
Såg att det skulle vara distans innnan terrängen det är dåligt för det stod det inget om i proppen :mad:

Ska jag med :p + welshar och lite andra utvalda åt en kompis, samtidigt som jag tar tiden i terrängen :D

Jag tror att mustang kommer ligga i topp ganska överlägset efter dressyren.
Jag har varit där innan. Kan inte på stå att där är några läskiga hinder. Tycker att det är en fin bana. Stod i ridsport att de hade byggt ut vattenhindret.

Hingsten här hemifrån ska dit och tävla. Kan du inte försöka fota honom? han går i kat c och heter Frivaldi!

Tror ingen kan närma sig Hannes och Mustang just nu.Red han på över 70% på EM , så kan man bara tänka sig vad han får här hemma .Den standard de håller i dressyren nu,skulle räcka bra långt i dressyr SM. Sen tror jag på Zipp, Mozart, Gentle Moon och Jack äsch det är många som håller jämna resultat sedan.

tror ingen kan hota Hannes! han ska väl iaf leda efter dressyren.. Flying Lady brukar ha bra dressyr oxå om hon håller sig på mattan! :)

hannes borde vara ensam i toppen men man vet ju aldrig.
håller en tumme för Frida O Lillefot i D o bollnästjejerna martinsson o andersson i B

Hannes leder efter dressyren på 41 straff var inte riktigt nöjd.Nästa ligger på 51 trea är Karolina Larsson Flying Lady och fyra Emma Liljekvist Redsox.

Hannes och Mustang leder fortfarnade. tvåa är Teres Wiklund Zipp och trea ligger Louice SvennsonJädhe med Lady Vanessa.

åhh vad kul! Heja Louise och Lady Vanessa :bump:

och therese och zipp härifrån buke förståss :D

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen arrangerade Häggums sportryttarförening Folksam Ponny-SM i fälttävlan. Tävlingarna gick på Häggum samt Grevagårdens...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under en SM-tät vecka gick förstaplatsen i Folksam lag-SM i fälttävlan för ponny till Norrby Ryttarsällskap.
Svar
0
· Visningar
159
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är en SM-späckad vecka. Utöver SM-veckan i Västerås, där nya mästare utses i såväl distansritt som working equitation, så bjuder de...
Svar
0
· Visningar
153
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Flera timmar per dag sju dagar i veckan i stallet och på hästryggen. Nu börjar det ge resultat för Selma Lundberg. 15-åringen från...
Svar
0
· Visningar
101
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka