krocket
Trådstartare
Jag (nåja, barnen då) har en smäcker welsh som har en viss förmåga att se ut som en tunna efter betet (har eget bete hemma som jag släpper ut hästarna på i maj ). I år har dock framför allt dottern börjat träna ordentligt, och ponnyn är i fint hull (skulle nästan vilja säga perfekt ) och god kondition. Nu funderar jag på hur jag ska göra med betet?
Mina övriga hästar består av ett halvblodssto med föl , och de ska naturligtvis få gå på bete utan restriktioner. Ska jag göra ett par småhagar i de stora hagarna till ponnyn, eller har ni några andra förslag?
Tyvärr räcker det inte med bara motionen för att ponnyn ska låta bli att lägga ut midjemåttet rejält - jag har nämligen jättefint kraftigt gräs och stooora hagar...
Krocket
Mina övriga hästar består av ett halvblodssto med föl , och de ska naturligtvis få gå på bete utan restriktioner. Ska jag göra ett par småhagar i de stora hagarna till ponnyn, eller har ni några andra förslag?
Tyvärr räcker det inte med bara motionen för att ponnyn ska låta bli att lägga ut midjemåttet rejält - jag har nämligen jättefint kraftigt gräs och stooora hagar...
Krocket