Ponny i storhästklass och sedan ponnyklass, SNABBT SVAR!

B

BiBBoni

Hej!
Behöver ett snabbt svar,
Min vän köpte en C-ponny utav mig.
Tjejen har inte hunnit tagit grönt kort än, Och nu funderar jag på att tävla denna ponny i helgen, Lokal klass bland storhästar.
Får ponnyn då gå tillbaka till ponnyklasser i år med den andra ryttaren som är under 18år. (Grönt kort är påväg)

Ponnyn har tidigare gått MSV B, Men kommer att gå lokal och någon reg tävling med denna tjejen i år. (Tjejens sista ponnyår.)
Eftersom det är hennes sista år för ponnyklasser vill jag ej förstöra hennes kommande tävlingar.

Tacksam för snabbt svar!

Sv: Ponny i storhästklass och sedan ponnyklass, SNABBT SVAR!

Får inte tävla som både ponny och häst under samma år om det inte sker ett ägarebyte.Däremot kan du ju starta i avd. B på ponnytävlingar och sen den nye ägaren i "vanlig" klass.

Sv: Ponny i storhästklass och sedan ponnyklass, SNABBT SVAR!

Ser att du redan fått svar. Tänkte skriva detsamma :)

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 891
Senast: Mia_R
·
Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka