Ponny Galopp?

A

AnnaJohansson

Hej! jag har en D-ponny som älskar att galoppa, men har aldrig varit på någon tävling eller tränat galopp. Men jag undrar om ni vet ifall de finns några småtävlingar eller nåt liknande här nånstans, skulle vara roligt att vara med!
Tacksam för svar!:bump:

Sv: Ponny Galopp?

Hejsan! Jag tror inte att Pia jobbar så mycket med ponnygaloppen i GBG längre men däremot har hon en bana tror jag, så du kanske ka få åka dit och testa på?

Ungdomsteamet i Göteborg kommer att anordna några träningstävlingar i galopp på träningsbanan på Säve (Galoppbanan i Göteborg). Första tävlingen blir förmodligen i början av april.

Vi har också planerat att anordna ett helgläger i Göteborg för de som är nyfikna på galoppen.

Hör av dig om du vill veta mer! amie_karlsson@hotmail.com.

Hejhej!

Jag uppfattade inte riktigt var du bor..
Men här i Täby har det i alla fall såkallade träningstävlingar på Angarns träningsbana strax norr om Täby Galopp.

Kanske kunde vara nåt?

Prata med Lotta Malmborg på UngGalopp.

Jag vill också pröva ponnygalopp med min arabkorsning för hon älskar att galoppera och tävla mot hästar i sin närhet.Menajg bor i Torsåker 5 mil ifrån gävle..Vad är närmaste banan?Eller i höst kan jag tänka mig om det finns ngn bana nära halmstad;)SNÄLLA SVARA!

Det finns säkert många små tävlingar som du kan vara med i :D Sedan så finns det ju också "galoppläger" som man som nybörjare kan åka på :) Checka det!

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 415
Senast: Strandad
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: Svartkatt
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 070
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar