Kopierar mitt inlägg från facebook - orkar inte skriva en gång till
Så har vi då gjort ett besök hos ortopeden med både Polly och en liten extra kontroll av lilla Kate samtidigt för att se om hon är helt okej trots sin litenhet och att hon kom sent upp på benen.
Lilla Kate fick en A-stämpel i rumpan
Fin i benen och fint hjärta, så där fanns ingen oro alls - tack för det
Polly däremot finns mycket att fundera med och där går inte att ställa säker diagnos utan nytt titthål och det enda är att hon är smärtpåverkad när han känner på henne i bogleden där hon tidigare opererats i och nu har smällt upp någon skada igen - stor eller liten går inte att säga.
Så då är frågan hur jag ska gå vidare och om vi ska gå vidare över huvud taget och mycket beror på försäkringsbolaget och vad dom säger. Dom kommer troligtvis kräva titthål för att ställa en säker diagnos om hon ska dömas ut.
Ska vi ev prova ev stamcellsbehandling och se vad det kan ger för resultat ? Där måste jag kolla om försäkringsbolaget över huvud taget ersätter. Har mailat fler frågor till ortopeden om denna behandling så jag har något att bolla med när jag pratar med försäkringsbolaget.
Inget roligt alls med detta, men något måste göras oavsett vad som ska göras - men jag har några veckor på mig att fundera och bolla, för hon ska hur som haver gå tiden ut med sina valpar