Hon är redan såld men inte bestämt än om hon säljs helt eller om hon ska säljas med bibehållen avelsrätt - det får vi se lite senare beroende på hur hon utvecklas
Det kan jag förstå. Hon verkar helt underbar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är redan såld men inte bestämt än om hon säljs helt eller om hon ska säljas med bibehållen avelsrätt - det får vi se lite senare beroende på hur hon utvecklas
Hon är ett bitmonsterDet kan jag förstå. Hon verkar helt underbar.
Det är ju Einar! Har han smugit tillbaka och trodde vi inte skulle märka något för att han gömmer sig bland en massa valpar!
Ho, ho @Scata, @athena_arabians och @stjarnhimmel, har ni sett vem som gömmer sig hos valparna?
Japp, det är Einar som försöker flyga under radarn.Einar
Är det draken som heter så - han har inte presenterat sig än, för han har precis flyttat in
Japp, det är Einar som försöker flyga under radarn.
Hon är ett bitmonster
Alltså.. om min nästa hund inte bestämt skulle bli en spets!
Det är robusta hundar och väldigt mycket hundJättebra.
Jag har sagt att jag ska satsa på en större hund, men just heelers verkar så robusta och trevliga och familjen kan också tänka sig en sådan i huset, så jag får verkligen beslutsångest av den här tråden.
Ja liten är hon, men en enorm livsglädje - tar allting med en klacksparkAlltså Kate Vilken fantastisk liten varelse
Absolut kan jag göra det - och även hjälpa ifall hon i så fall skulle bli sugen på att ta en kull själv Ryggen är ingen katastrof, men jag är bortskämd med finfina toplines på både mamma Polly och på Skalman. Men man vet aldrig helt hur hon utvecklas framöver.Om du känner dig tveksam nu och vill se hur det utvecklas samt att ni är goda vänner - kan du inte låna in tiken istället om det skulle bli aktuellt? Tänker att då har även ägaren möjlighet att säga nej ifall det inte känns bra och ni därmed slipper ha olika åsikter om ev avel trots att du skulle haft rätt om hon sålts med bibehållen avelsrätt? Du kan dessutom utvärdera tiken allt eftersom och se om ryggen blir bättre?
Pocket-heelerKate är helt
Nu börjar det bli små monsterhundar av dom