Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, nu ser jag att ljudet är kryssatJag var tvungen att sätta på ljudet på filmen manuellt,hörde inget från början.
Farliga små rackareHihihi (borde kanske inte skratta? men det gjorde jag, hehe)
Farliga små rackare
Du skulle bara veta hur livsfarliga dom ärEn blir ju såå rädd.
Du skulle bara veta hur livsfarliga dom är
Och för mina händer. Satans rackarungar ha tänder lika vassa som kattklorFarliga för hjärrtat, småuttrarna.
Och för mina händer. Satans rackarungar ha tänder lika vassa som kattklor
Som man bäddar får man ligga.Och för mina händer. Satans rackarungar ha tänder lika vassa som kattklor
Det var inte jag som lågSom man bäddar får man ligga.
Stod hon inte upp?Det var inte jag som låg
jo faktisktStod hon inte upp?
Vad gäller oerhört ledsamma saker, så mailade jag Folksam i torsdag gällande mamma-hund och hennes bogproblem. Fick svar redan idag att dom betalar ut liversättningen om jag tar bort henne. Nu blev allting ännu mer påtagligt, men det känns ändå bra att ha den biten fixad innan jag tar ett slutgiltigt beslut.
Varför kan hon inte vara en lugn hund utan krav - men hon är inte det och hon behöver få använda sin kropp mycket för att få riktigt bra
Mycket funderande kommer det bli valparnas sista veckor hemma och velande hit och dit med allting
Vad gäller oerhört ledsamma saker, så mailade jag Folksam i torsdag gällande mamma-hund och hennes bogproblem. Fick svar redan idag att dom betalar ut liversättningen om jag tar bort henne. Nu blev allting ännu mer påtagligt, men det känns ändå bra att ha den biten fixad innan jag tar ett slutgiltigt beslut.
Varför kan hon inte vara en lugn hund utan krav - men hon är inte det och hon behöver få använda sin kropp mycket för att få riktigt bra
Mycket funderande kommer det bli valparnas sista veckor hemma och velande hit och dit med allting
Jo dom far runt, fast innerst inne har jag ändå tagit ett beslut även om det känns hemskt. Jag tog egentligen det beslutet vid andra operationen att det inte skulle bli fler om något mer hände med benet. Sen har jag stängd av känslorna helt tills vidare, för att vi ska kunna leva så normalt som möjligt så länge.Usch vad tankarna ska mala runt.