Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min blir snorig och måste snytas, vi tar det lite lugnare vid ridning vid den här perioden, han blir lite slö och ovillig också. Det finns nässprej att ge dem.
okej, så man märker inga stora fel egentligen?
min ponny har alltid massor av pollen i näsborrarna som torkar fast och det ser ut att irritera. det rinner lite snor och han har även lite i ögonen som gör det lite gråtigt. men likaså är det med den andra ponnyn.
det kanske är ett vanligt fenomen såhär i början av pollentiden?
Kropp & Själ
Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Kropp & Själ Det är en tolkningsfråga. Från 6.30 till 18.30 jobbade jag och hade således väldigt många i närheten, både personal och intagna :p (Även...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.