Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med mackan. Jag har ett par av de nya.
Men jag håller med även axelDe gamla var urdåliga och gick sönder snabbt, jag var tveksam när jag köpte dem förra året. Men de var mkt bättre nu.
Jag tänkte inte på de man skruvar fast, utan den fasta sulan med den spolformade "utkastaren" på.Håller med mackan. Jag har ett par av de nya.
Men jag håller med även axelDe gamla var urdåliga och gick sönder snabbt, jag var tveksam när jag köpte dem förra året. Men de var mkt bättre nu.
Jag tänkte inte på de man skruvar fast, utan den fasta sulan med den spolformade "utkastaren" på.
Fast då anser du att hästen ska få gå med styltor i hagen eller....Har också testat men det var ett himla skruvande ur och i med broddarna. Ett enklare alternativ som jag också testat är sulor av glassburkslock. Man klipper till efter hoven.klämmer fast den under skon och när man ridit klart sätter man bara hovkratsen under och pillar bort dom. Bara en gång tappade hon en sula men det var ju bara att klippa till en ny. Billigt o enkelt för att slippa snöstyltor.