Polanski/Polewski eller nåt liknande...

pladdermadde

Trådstartare
Jag var på Irland tidigare i sommar och en bekant där har i år fått ett föl efter den svenska halvblodshingsten Polanski/Polewski eller nåt liknande som står till avel på Irland. Hans härstamning ska vara Beach Boy-Anart uppf B Larsson. Jag har aldrig tidigare hört talas om honom, är det någon här som vet något om honom?/Madde

Sv: Polanski/Polewski eller nåt liknande...

hej hopp!!!
vad exakt är det du vill veta?? // Lj

Sv: Polanski/Polewski eller nåt liknande...

Jag vet att Helena Hugoson hade Polanski, f.1993, fux med ganska mycket vita tecken och jag såg Polanski löshoppa några gånger och han hade en väldigt stor kapacitet då, han gick en del hoppning här också upp till svår hoppning. Samma ägare/ryttare hade även hans ett år äldre helbror Pasolini 956, mörkbrun med lite vitt, han var en godkänd hingst här och jag vet att han har gått svår hoppning med bra resultat, han togs ur avel-04.
Den Polanski jag beskriver är dock e. Beach Boy-Stanford, men eftersom Stanford är e.Anart så borde det vara han.

Liknande trådar

Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra... 2
Svar
30
· Visningar
1 341
Senast: bettysmatte
·
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt... 2
Svar
38
· Visningar
1 940
Senast: Butros
·
Hästmänniskan Nu ska tilläggas att jag inte är någon av ägarna men jag är berörd ändå eftersom en av personerna är en god vän till mig. En häst ägdes... 2
Svar
38
· Visningar
5 555
Senast: Smedholt
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 375
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka