Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Motståndaren börjar alltid med två snabba attacker. Om man swipar direkt när man ser lite gulaktiga streck på skärmen så lyckas man oftast undvika attacken. I början får man typ swipa 2 ggr direkt efter varandra. Därefter brukar jag göra 1-3 attacker beroende på hur snabb Pokémon man har. Ser jag de gula strecken betyder det att motattack kommer och jag swipar. Så jag pepprar inte hela tiden. Gjorde det i början men insåg snabbt att det gick bättre att köra lite mer strategiskt.Jo en sak till som jag har funderat på. När man slåss på gym - räcker det att trycka på "go" eller går det bättre om man trycker på motståndaren hela tiden, tryck tryck tryck? Ser många som typ pepprar skärmen - hjälper det mot något?
Dra på skärmen åt höger eller vänster. Du kan göra detta för att din Pokémon ska hoppa i sidled och kunna undkomma attacker från motståndarenswipa?
Tack!Dra på skärmen åt höger eller vänster. Du kan göra detta för att din Pokémon ska hoppa i sidled och kunna undkomma attacker från motståndaren.
Clefairy är den enda jag absolut inte behöver ha som buddy tror jagDet här med en Buddy var trevligt! Jag har cyklat ihop till min Muk nu, 4,3 mil behövdes. Nästa projekt blir en Clefable, då får jag 1 canydy per kilometer, så 1,7 mil borde räcka. Toppen! Sedan stå nog Ormanyte, Doduo, eller Diglett på tur. Hittade förresten ett kanon-ställe för Ormanyte igår, hade bara 1 sedan tidigare och igår fick jag 4 på samma dag! Har totalt 124 arter nu, och levlade precis upp till level 27.
Grattis! Uppdatera vår gemensamma Pokédex!Snubblade över en Alakazaam häromdagen, vet inte om jag ska vara nöjd eller inte. Hade den ju inte sen tidigare men var inte så värst många Abra ifrån att utveckla den själv. Fast det är ju alltid roligt med en ny i pokedexen även om det hade varit smartare att vänta och köra den med ett lucky egg lite senare.
Jag delar din irritation @Mumfie! Har gjort samma skit ikväll, 10 km ägg och en jäkla evee. Vill ha nått spännandeDet enda roliga idag var att när jag startade spelet så stod en Doduo och väntade på mig. Mer sånt tack
![]()