Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vet i vilka levlar man får insence, luckyegg och incubationstuber? Eller är det slumpen som avgör? Är det större chans att man får om man tar slut på det man har innan man går upp i level? Är på 23 nu. Inte fått något kul sen jag gick upp i level 20.

Någon som vet i vilka levlar man får insence, luckyegg och incubationstuber? Eller är det slumpen som avgör? Är det större chans att man får om man tar slut på det man har innan man går upp i level? Är på 23 nu. Inte fått något kul sen jag gick upp i level 20.
Jag levlade precis till 25 och då fick jag 1 inkubator, 1 insence, 1 luckyegg, 1 lure. Fick nog inte heller något kul mellan 21 och 24.

Här står det still i väntan på nya bollar :(
Samma här. Blir värre och värre problem med bollbrist ju mer jag levlar. Svårare pokemons, men jag bor likförbannat på landsbygden och har långt till pokestops. Jag är just nu så irriterad attjag inte ens kläcker ägg på mina promenader. Tänk om det dyker upp nåt askul som jag inte kan ta!:cautious::down:

Vi har så många magnemite och electrode att jag hellre får en rattata :banghead:

Hos oss kryllar det av drowzees, krabbys och zubats, typ endast. Kommer det annat så kan man köpa en trisslott. En electrode har jag inte ens sett än. Har hittat en voltorb och fått två i ägg.
Jag har tydligen sett 334 drowzees och fångat 211.

De e då jag INTE ska skryta med hur många pokestops jag har i min närhet ?

Börjar lätt ner mot gröytorna

image_57c498a49606ee7ad6e13e0c.png

Sen mot gymmen (max 500 meter dit... MAX )

image_57c498a89606ee24dcc15f1c.png

Och vänster om gymmen

image_57c498acddf2b3514b98b9be.png

Och sen har jag ca 6 st till till vänster om den sista bilden :p

Når däremot inte de 2 närmsta från lgh utan måste gå ut genom dörren *suck* :down: :D:p

Det finns listor över vad man får vid vilken level. Tror inte att det är något fancy förrän level 25 nu.

Jag levlade precis till 25 och då fick jag 1 inkubator, 1 insence, 1 luckyegg, 1 lure. Fick nog inte heller något kul mellan 21 och 24.
Det finns listor över vad man får vid vilken level. Tror inte att det är något fancy förrän level 25 nu.

Tack båda för svar (även om jag hade hoppats på att jag skulle få nu när jag går upp på 24 (kommer nog upp för imon).)
Får fortsätta samla pokecoins o "köpa" sånt då.

Lyckades igår äntligen få en ny bättre jolteon när jag evolvade en evee. Den var efterlängtad efter 5 vaporeon och två flareon. Men sen idag så hittade jag en jolteon också. 1300 i cp så fick slösa många great och ultrabollar på den men fick den iaf till slut.

Fick en Ponyta i ett ägg så nu har jag Rapidash :3

Mötte även en Blastoise på promenad tidigare idag. Dålig cp men åtminstone Candy, ett steg närmare att utveckla min Wartortle. Även kommit upp i level 22, sakta men säkert går det framåt ^^

Wihoo! Level 20 och äntligen lite fler incubators. Ska samla på mig lite fler lätta evolvningar innan jag använder lucky äggen.

Jag har fångat en Pikachu!! :banana:

Bra pokedag idag, stoppat in små krigare på två gym (räknade så klart inte med det och tog coins direkt efter första, typiskt :D), fångat två nya, kläckt en Hitmonlee i ett 10-ägg och kunnat evolva två som jag väntat på. Kläckte en Mr Mime för några dagar sedan också :)
Är bara på level 15, går lite trögt när man bor avsides och mest är hemma.

Alltså, känslan när det dyker upp en Abra på sightings och man inte har tid att leta, konstaterar att OM den mot förmodan dyker upp så stannar jag och tar risken att bli sen men den bara hoppar bakåt... Gaah!
Dök dock upp en till när jag slutade ett par timmar senare så undrar om det inte spawnar mycket Abra här idag... Men har jag tid att sitta på stan och häcka i hopp om fler Abras då? Näe :cautious:

Alltså, känslan när det dyker upp en Abra på sightings och man inte har tid att leta, konstaterar att OM den mot förmodan dyker upp så stannar jag och tar risken att bli sen men den bara hoppar bakåt... Gaah!
Dök dock upp en till när jag slutade ett par timmar senare så undrar om det inte spawnar mycket Abra här idag... Men har jag tid att sitta på stan och häcka i hopp om fler Abras då? Näe :cautious:

Jag som trodde att man kommer närmre när den hoppar bakåt... :confused:
Grattis på födelsedagen förresten !!!

Jag tog en liten pokémontripp förut bort till ett ställe där jag vet att det kan finnas en del. Drog igång ett Lucky Egg och satte mig och evolvade ofantligt många pidgey och lite annat smått och gott. Evolvade min första Psyduck så jag fick en Goldduck. Inte superbra, men än dock. Sedan lyckades jag kläcka ett 5 km-ägg och få en Doduo som är nu för mig. Och dessutom fick jag två nya vilket vad en Starmie och en Dratini. Dratini har bara rymt för mig tidigare men idag så lyckades jag! Jag lyckades ta mig upp på lvl 20 till sist i alla fall.

När jag parkerade cykeln hemma visade sig först en Grimer och en Cloyster i sightings. Jag gick ett varv och då försvann Cloyster men Onyx dök upp istället. Tyvärr lyckades jag inte träffa på någon av dem. Onyx verkar visa sig en hel del här i området... men frågan är vart tusan han håller hus.

• Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nightwishfans assemble! Vad fan är det här för låt?! Jag vill ha det till att en man sjunger (kan möjligen börja med "here I go" eller...
Svar
1
· Visningar
199
Senast: gul_zebra
·
Samhälle Jag börjar med att hissa appen Too good to go. Igår tog jag en kasse från macken, 39:-. Fick en full frukost till oss idag och lite... 47 48 49
Svar
979
· Visningar
60 979
Senast: Mineur
·
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
281
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka