Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har jag varit i Skanör där jag fick både Magnemite och Electrode. Fick en del annat som jag sällan ser hemma hos mig, så det var lite kul.
Fick även Mr Mime utanför Mc Donalds i Varberg.![]()
Jag levlade precis till 25 och då fick jag 1 inkubator, 1 insence, 1 luckyegg, 1 lure. Fick nog inte heller något kul mellan 21 och 24.Någon som vet i vilka levlar man får insence, luckyegg och incubationstuber? Eller är det slumpen som avgör? Är det större chans att man får om man tar slut på det man har innan man går upp i level? Är på 23 nu. Inte fått något kul sen jag gick upp i level 20.
Samma här. Blir värre och värre problem med bollbrist ju mer jag levlar. Svårare pokemons, men jag bor likförbannat på landsbygden och har långt till pokestops. Jag är just nu så irriterad attjag inte ens kläcker ägg på mina promenader. Tänk om det dyker upp nåt askul som jag inte kan ta!Här står det still i väntan på nya bollar![]()
Vi har så många magnemite och electrode att jag hellre får en rattata![]()
Någon som vet i vilka levlar man får insence, luckyegg och incubationstuber? Eller är det slumpen som avgör? Är det större chans att man får om man tar slut på det man har innan man går upp i level? Är på 23 nu. Inte fått något kul sen jag gick upp i level 20.
Jag levlade precis till 25 och då fick jag 1 inkubator, 1 insence, 1 luckyegg, 1 lure. Fick nog inte heller något kul mellan 21 och 24.
Det finns listor över vad man får vid vilken level. Tror inte att det är något fancy förrän level 25 nu.
Hur många eveolves hinner ni på 30 min?
65 om det inte är någon ny som ska till pokedexen.Hur många eveolves hinner ni på 30 min?
Alltså, känslan när det dyker upp en Abra på sightings och man inte har tid att leta, konstaterar att OM den mot förmodan dyker upp så stannar jag och tar risken att bli sen men den bara hoppar bakåt... Gaah!
Dök dock upp en till när jag slutade ett par timmar senare så undrar om det inte spawnar mycket Abra här idag... Men har jag tid att sitta på stan och häcka i hopp om fler Abras då? Näe![]()