Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här visste inte jag när jag öppnade upp mitt Pokédex idag. Det kanske är förståeligt att jag mådde genuint fysiskt illa när jag såg det här:Det är senaste uppdateringen. Har du sett dem i gym så kommer de upp som seen i pokedex. Ganska kasst tycker jag.
Har du provat döpa om de innan du evolvar? Pyro för Flareon och Sparky för Jolteon. Starta om spelet före evolven bara så namnen verkligen är sparade. Ska tydligen funka en gång per sort iafÅh, och angående att jag bara har Vaporeon som eeveelution - jag har evolvat olika Eevees TRE GÅNGER, men Vaporeon är det enda jag får. Livet är orättvist just nu, alltså.
Tillsammans med Bob Dylan så kan det bli epic !Jag kom nyss på min dröm-pokemonbild - om någon på Nobelfesten lyckas ta en bild på scenen, helst mitt under en utdelning, med en pokemon på scenen med pristagarna.
Ny sport, fotografera kändisar med pokemonsTillsammans med Bob Dylan så kan det bli epic !
Är på level 25 å har fortfarande inte sett en enda Lapras.....Jag har fångat två nya de senaste dagarna. Dels en Arbok och dels en Lapras. Dessutom en andra Mr Mime.