Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har inte heller sett en enda Lapras änjag har inte haft sightings på Snorlax än
eller Lapras heller för den delen
Orättvist!!!
wow!@Caoimhe Ååååååh! Lyx! Lickitung är en av de jag försöker ha som mest utkik efter just nu. Lickitung, Pinsir, Aerodactyl och Hitmonlee är de enda jag behöver få tag på för ett komplett Pokédex - övriga som saknas kan evolvas med en jävla massa promenerande och cyklande
jag har en Cubone, kommer ta mig fram till jul att promenera ihop den........Nu är ni lite jobbiga tycker jag! Jag har sett och fångat EN kabuto Överlag har jag inte sett något nytt på länge så jag satsar på att promenera ihop candies så jag kan evolva det jag har; cubone, grimer, machop, wartortle, rhyhorn
jag skulle satsa på att köpa lucky eggs och äggkläckare....Funderar bara på om det inte är vettigare att köpa lucky eggs för dem istället för det jag tänkte mig från början att utöka item bag..
Haha inte så wow, har 123 i pokédexen bara. Har en jävla massa candy att få ihop och hittar jag inga bättre än de jag har så blir det urdåliga evolves ändå Det svåra är ju dock de som inte går att evolva sig till som inte verkar spawna nånstans typ... Är sjukt glad att jag har Chansey dock, den ska tydligen vara ovanligast?wow!
Fick en Aerodactyl i mitt senaste 10km ägg, hade två sedan tidigare.
Jag fick en Jynx, vet inte om jag ska skratta eller gråtawow!
Fick en Aerodactyl i mitt senaste 10km ägg, hade två sedan tidigare.
jag fick Jynx i två 10km ägg i rad, jag kunde hålla mig från skratt.Jag fick en Jynx, vet inte om jag ska skratta eller gråta
Det skedde ju nyligen en nest migration, och det kan ju påverka spawningen en hel del! Sedan tror jag att det är otroligt tacksamt att bo i en storstad.Helsike va nya ni hittar! Här är det fortfarande samma som spawnar hela tiden. Byter ni miljö jämt?
Det sorgliga är att magicarp har slutat spawna vid jobbet, fångade massor där men nu inga
Articuno, Zapdos, Moltres, Ditto, Mew och Mewtwo går inte att få tag på någonstans, och Kangashan, Tauros och Farfetch'd finns inte i just EuropaVilka i pokedexen är det man "inte" kan få här i Sverige?
Hoppsan! Då har jag bara en kvar som inte går att promenera sig tillArticuno, Zapdos, Moltres, Ditto, Mew och Mewtwo går inte att få tag på någonstans, och Kangashan, Tauros och Farfetch'd finns inte i just Europa
Nice!Hoppsan! Då har jag bara en kvar som inte går att promenera sig till
Fast jag lär ju hinna krevera innan jag samlat ihop 100 godisar av de som kräver 3 km per godis
Är det nu man ska lägga en beställning på en Tauros till trading kommer...Okej .... Ett dygn i "The bay area" (dvs nu norr om San Fransisco)
Redan i Hiltop Mall på Walmart lyckades jag fånga min Taurus !!!! Weeee
Det spawnar MYCKET roligare djur här... Kom hem efter att ha vart på ett gig några kompisar spela på och det spawnade Rhyhorn, ponyta, Bulbasaur och 3 till runt i området jag bor (som är ett vanligt bostadsområde mer typ noll och nada pokestop eller gym i direkt närhet !
Giget va i downtown SF och SHIT ! Jag som tyckte jag hade många pokestops hemma men här är det ju nästan löjligt ! Ska som sagt ta några dagar sen å bara ägna mej åt Pokemon !
Just nu dock så planerar vi inför halloweenfesten hos hon jag bor hos !
Mina fyra syskonbarn åker till Florida snart, jag räknar med dem till detÄr det nu man ska lägga en beställning på en Tauros till trading kommer...