Nja, spö kanske men inte storspöBehövde skotta lite boxar.
Storspö fick jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, spö kanske men inte storspöBehövde skotta lite boxar.
Storspö fick jag
Tack själv.
Misströsta inte! Cubone finns nu som uppdrag ”Mata med 5 hallon”Jag kommer aldrig att hitta en cubone
Grattis!!!!Jag letade reda på aerodactyluppdraget och är nu klar med meltan. Ser redan fram emot ett nytt specialuppdrag När tror ni att det kommer?
Gött att få det klart, grattis.Grattis!!!!
Jag trodde jag var sist kvar att leta den där jäkliga Aerodactylen, men på min långpromenad i förrgår fick jag den äntligen !!! :
Har ingen aning om när nästa specialuppdrag kommer, men skulle inte förvåna mig om det släpps i mitten på februari, när jag kommer vara bortrest i 3 veckor med troligen knappt ett pokestop i närheten....
Undrar hur jag tänkte när jag bokade resan egentligenGött att få det klart, grattis.
Tre veckor utan spel verkar var snudd på självplågerie
Å här håller jag helt med digFick jag bestämma så skulle niantic ta tag i det som nästa utveckligsgrej så vi fick flera specialuppdrag att hämta och lösa. Jag tycker att de är superkul. Även om jag blev lite sen med det här
och nu när jag väl fått min Aerodactyl så har det "släppt" och jag fick en shiny igårÅ här håller jag helt med dig
Jag tycker oxå uppdragen är jätteroliga men det var svårt att få tag på Aerodactylen i tid....
För min del funkar närsomhelst idag.Det blir lite dåligt med rapporteringar här om våra framsteg i pogo. Hur gick det för er i går på CD? För egen del var det trist. Jag är sådär riktigt äckelförkyld så jag orkade inte med nått. Lyckades iaf fånga 2 shiny från soffan och hade en 100% toto från tidigare att utveckla men det roliga med samvaron och så blev det inget med. Det är väl ingen pokis som man har superandvändning av men jag tycker den är rätt kul och snygg i grönt.
Jag har några stycken som blir bästisar vid nästa paketöppning. Ska vi försöka få till en tid så alla som vill får på ägg.
@Kamomilla @Laa @Nizhoni s man och någon som heter slussvakten i spelet.
Jag kan också nästan när som helst men tänkte få ihop alla på samma gång så hoppas fler svarar under dagen. Har du en aning om vem slussvakten är?För min del funkar närsomhelst idag.
Det förstår jag. Vi får se hur många som svarar.Jag kan också nästan när som helst men tänkte få ihop alla på samma gång så hoppas fler svarar under dagen. Har du en aning om vem slussvakten är?