Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, jag skriver här så att ni vet när vi drar igång.Hojta till om tid så hänger jag på om jag kan
8 funkar för mig. Jag har ett paket från dig.Nytt försök med paketöppning ikväll. Någon slussvakt har inte givit sig tillkänna så nu kör vi. @Kamomilla @Laa passar det vid 8 tiden? @Laa har du paket från mig eller kan du skicka?
Spelandet går i lite perioder även för mig och gemenskapen med de andra är en hjälp när jag är lite nere. Vi försöker hitta på saker gemensamt nu när det är kallt o mörkt för att hålla igång. Förstår att det är extra svårt när du saknar dina gamla.har varit lite downperiod med spelandet här, i lördags orkade jag faktiskt inte ens ta mig hemifrån och jag kan inte ens säga att jag glömde bort eventet - jag hade bara ingen lust att spela Pokemon. Tyvärr känns det som jag har kommit bort lite från gemenskapen i min gamla hemstad när jag flyttade även om jag försöker stanna kvar å spela e jobbet ibland eller åker tillbaka på helgen och här på nya stället har de aktiva spelarna kring 5-9 egna konton så de kör mest själv och lägger inte upp några tider.
Jag kanske får tillbaka lusten närmare våren igen, jag tappade lusten även förra och förrförra vintern men till våren kom den tillbaka igen
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag följde min vanliga kvällsrutin och min utbrända hjärna glömde helt enkelt bort det. Jag är jätteledsen.@Laa jag har ägg igång så öppna. @Kamomilla är du med?
Jag är framförallt så jäkla imponerad över att de klarar att köra så många konton! Jag tycker det är tufft nog att klara av ett av och till.Vet inte om det här lämpar sig att diskutera här men jag är ganska anti mot flera konton. I min stad har diskussionerna gått höga och till viss del delat upp spelarna i grupper. Att ha 5-9 konton själv låter helt barockt och mot spelidén.
Ingen fara! Så blir det ibland Vi gör ett nytt försök till helgen eller så.Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag följde min vanliga kvällsrutin och min utbrända hjärna glömde helt enkelt bort det. Jag är jätteledsen.
Jag skickade precis ett paket till dig. Ta och öppna det nästa gång du har ett ägg igång, säg gärna till innan så försöker jag hänga på
ja 5-9 konton ÄR helt sjukt! jag tänker bara kostnaden på att skaffa mobiler till alla de kontona *hua*!!Spelandet går i lite perioder även för mig och gemenskapen med de andra är en hjälp när jag är lite nere. Vi försöker hitta på saker gemensamt nu när det är kallt o mörkt för att hålla igång. Förstår att det är extra svårt när du saknar dina gamla.
Vet inte om det här lämpar sig att diskutera här men jag är ganska anti mot flera konton. I min stad har diskussionerna gått höga och till viss del delat upp spelarna i grupper. Att ha 5-9 konton själv låter helt barockt och mot spelidén.
Jag, känner igen det från våra diskussioner men det som varit hetast här har nog varit de som har 3-4 konton som de ställer in i ett gym och fullständigt blockerar för alla. Det är jäkligt svårt att slå ut någon som matar från så många konton och jäkligt trist för lagkamrater när ett gym blockeras på det sättet. Det andra har varit att en del har konton i fler färger så de kan slå ut 1 pers ur det gym de vill stå i om det råkar vara fullt. Jag har väl inställningen att andra får göra hur de vill så länge de inte försvårar eller förstör för andra spelare. Niantic är ju tydliga med att de tänkt ett konto per person men har inte möjlighet att banna för att alla ska efterleva det. Så om någon kommer med fler konton på en raid ser jag inga bekymmer med det. För egen del har jag ett och det räcker att hålla ordning påja 5-9 konton ÄR helt sjukt! jag tänker bara kostnaden på att skaffa mobiler till alla de kontona *hua*!!
Jag är ju själv spelare m två konton och står för det
Jag skaffade minikonton i våras ett tag efter jag blivit 40 för jag ville jaga igen, nu är ju liten ganska så stort å snart 40 själv , men aldrig att jag skulle skaffa ytterligare ett konto *hua*
Det har varit livliga diskussioner i min gamla community oxå om dubbelkonton och var går gränsen med att man tar med barnens el sambons mobil ut och spelar etc. En av de allra största kritikerna hade alltid sin sambos konto med sig, vi andra tyckte det var exakt samma sak.......
Tja vi har ju en hel familj m fyra barn - alla i samma färg som alltid kör tillsammans....Jag, känner igen det från våra diskussioner men det som varit hetast här har nog varit de som har 3-4 konton som de ställer in i ett gym och fullständigt blockerar för alla. Det är jäkligt svårt att slå ut någon som matar från så många konton och jäkligt trist för lagkamrater när ett gym blockeras på det sättet. Det andra har varit att en del har konton i fler färger så de kan slå ut 1 pers ur det gym de vill stå i om det råkar vara fullt. Jag har väl inställningen att andra får göra hur de vill så länge de inte försvårar eller förstör för andra spelare. Niantic är ju tydliga med att de tänkt ett konto per person men har inte möjlighet att banna för att alla ska efterleva det. Så om någon kommer med fler konton på en raid ser jag inga bekymmer med det. För egen del har jag ett och det räcker att hålla ordning på