Pokaler, var???

Texaz

Trådstartare
är på jakt efter pokal (er) inom western.

Har en idé om pokal till klubbens bästa ryttare (vandringspokal).
Funderar nu om någon distributör som kan ha westernmotiv?

Hittar enbart "trista" med en häst, alternativt en hopphäst, vilket inte känns så intressant:p

Någon som har koll? Helst inte superdyrt då klubben är liten med begränsade tillgångar....

Tackar på förhand!:)

Sv: Pokaler, var???

är på jakt efter pokal (er) inom western.

Har en idé om pokal till klubbens bästa ryttare (vandringspokal).
Funderar nu om någon distributör som kan ha westernmotiv?

Hittar enbart "trista" med en häst, alternativt en hopphäst, vilket inte känns så intressant:p

Någon som har koll? Helst inte superdyrt då klubben är liten med begränsade tillgångar....

Tackar på förhand!:)

Ett vandringspris av budgetmodell kanske inte skickar ut rätt signaler. Det behöver inte vara något jättedyrt, men några kronor bör man väl ändå lägga på ett pris vars funktion är att vandra mellan kommande års segrare.

Tillverka en egen om man inte hittar någon passande. Kolla med lokala pokalmakaren, kanske har han kunskapen att kunna bygga en snygg sockel till ett passande vandringspris. Jag anser att det ska finnas plats för gravyr där vinnarnas namn står. Kul för vinnaren att alltid vara omnämnd på detta pris. Sockeln bör vara utformad att den går att byggas ut allt eftersom plats behövs för graverade vinnarplaketter.

http://www.thestirrupcollection.com/ourProducts/_ProductImages/135/imgWesternTrophyBase.jpg

http://images.fineartamerica.com/images-medium/lady-reiner-bronze-sculpture-of-woman-on-reining-horse-in-a-sliding-stop-kim-corpany.jpg

Någon som kan svetsa kanske kan tillverka något av gamla hästskor och/eller bett och sporrar? Finns mycket inspiration att hitta på nätet...

Den med stigbygeln gillade jag skarpt!!!

Nej budget är inte nödvändigt, vi får annars vänta tills vi har ekonomi! Just nu har vi i princip noll i kassan.

Ska även kolla upp på orten, har för mig att vi köpt här för länge sen, men gubben var gammal redan då så det är tveksamt om firman finns kvar.

Tack för tips!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 491
Senast: Pyrran
·
Kropp & Själ Gammal användare men skriver under annat nick. Jag ska på möte i nästa vecka i min kommun för att diskutera att läggas in på...
Svar
13
· Visningar
2 432
Senast: Keb71
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama