Pojkhund med "snopproblem"!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare black pearl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 14 241
Sv: Pojkhund med "snopproblem"!

Fast jag fattar inte riktigt. Vart sitter den biten som du menar hunden inte kan dra in?
Hunden har ju "svällkroppar" på snoppen, som väller när den blir upphetsad. Och detta kan hunden inte göra något åt, utan bara att vänta tills det går tillbaka.

Fast jag fattar inte riktigt. Vart sitter den biten som du menar hunden inte kan dra in?
Hunden har ju "svällkroppar" på snoppen, som väller när den blir upphetsad. Och detta kan hunden inte göra något åt, utan bara att vänta tills det går tillbaka.

:angel:Jo, jag antar att det är som det ska:o och lite så här har det ju varit tidigare också. Tyckte emellertid att han ändrade beteende nu på äldre dagar vid dessa tillfällen och att det inte såg helt sunt ut.

Hur som helst, tack alla ni som engagrerat Er för min luddetuss och hans underrede:bow:

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 974
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Ja, här kommer en till tråd om prostataproblem. Är det någon här som har hört om om hanhundar som haft problem med prostatan, där den...
Svar
8
· Visningar
11 930
Senast: dpmatte
·
Hästvård För ett tag sedan gjorde jag en tråd om min häst som helt plötsligt började skaka på huvudet.. Detta visade sig vid en lunchfodring, och...
2
Svar
23
· Visningar
4 756
Senast: Jezzie
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 595
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka