Podcast liknande P3 dokumentär

Wysiwyg

Trådstartare
Har ni några bra tips på lite spännande podcaster som är lika P3 dokumentär? Förutom ljudböcker då. :D Svenska eller engelska spelar ingen roll. Får inte vara för läskigt, gillar inte skräckgrejer men spännande och lite lagomt övernaturligt går bra.
 
P1 Dokumentär
P3 Dystopia
Intrigue BBC radio 4
P3 Historia
Ear Hustle (kanske, lite annorlunda format)
Dan Carlin's Hardcore History
 
Stil i P1 gillar jag!
Ett brett program om kulturyttringar typ, mycket om mode, men även annat. Lyssnat på programmet i en massa år utan att vara ett dugg intresserad av mode.

Annars finns ju numera P3 Musikdokumentär, jag gillar P3. 🙂
 
Tack för tips, en del har jag hört och en del ska jag ge mig på! :) Men jag var ute mer efter fiktiva historier. Gillar inte riktigt att lyssna på ljudböcker men poddar liknande p3 serie går bra. Har också hört en bit av The black tapes men den tyckte jag var för läskig för att våga fortsätta med 😂 .
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
839
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag hittar inte vad jag söker och provar nu med bukes samlade erfarenhet. Det jag söker är ett headset liknande det på bilden, med lång...
Svar
14
· Visningar
1 308
Senast: ameo
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 263
Senast: Trassel12
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 090
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp