Poäng (?!?)

Husmusen

Trådstartare
*ber om ursäkt för att jag är TOTALT efterbliven på tävlingsfronten*
Men... det här med poäng - hur får man egentligen dom? Är olika tävlingar värda olika mycket? Och placeringar?

:confused:

om du blir placerad på regional tävling(ej LC) eller högre får du poäng. Nationell tävling är värd mer än regional. LA är värd mer än LB, blir man placerad som etta får man mer poäng än tvåan osv. jag hoppas du fattar. Fullständiga tabeller finns i TR III.

Jag tror att uppklassning/kvalpoängen bara gäller ponny. Häst kan ju inte bli uppklassad. Hur det är med kvalning på häst vet jag inte. Men allt står i TR(har inget till hands just nu).

Liknande trådar

Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 138
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 371
Senast: hhere
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
590
Senast: Snurrfia
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 957
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Ta bort tandsten med ultraljud