via

Trådstartare
Jag beställde Pluvinel på Bokus, men den var slut. Är det någon som vet var man annars kan få tag på Pluvinel i Sverige? (Jag hittade på Amazon, men vet inte om jag vågar shoppa från USA. Är det någon här som har gjort det?)
Det är den engelska varianten jag söker, min franska är obefintlig.

Sv: Pluvinel

såg just att det är samma sida...från akademiskridkonst.se går en länk till ars....

Där har jag inte tittat. Det ska jag tänka på nästa gång det är dags att utöka biblioteket.:D

Jag kan nu uppdatera med att jag har hämtat ut mitt exemplar av Pluvinel på posten. Att beställa från Ars Equitandi fungerad således utmärkt.
Nu ska jag bara läsa detta praktverk också!

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 116
Senast: gammalek
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
29
· Visningar
1 934
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 667
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar