Plot Blue....Sandro Boy

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sighttosee
  • Startdatum Startdatum
S

Sighttosee

Måste höra, är det någon som vet hur stor/liten han är??hittar ingen info och ingen exteriörbild??
Sandro Boy...någon med bra info , semin avkommor???? Jag måste erkänna att jag tyckte han var amazing när jag såg honom i GBG men vad har han lämnat egentligen?:confused:

Sv: Plot Blue....Sandro Boy

om det är plot du menar så såg jag en uppgift på 164 när jag kollade upp honom.( så därför vågade jag ta honom t Cherie som är o lämnar stort ;) )

Ja visst var det honom jag menade gällande storleken, hmm skrev nog lite otydligt, men vad skönt jag var lite orolig ,båda mina är stora och lämnar stort:bump:

ingen som vet nåt gällande Sandro Boy?!?!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 328
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 215
Senast: MML
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka