Playstations obefintliga support *jag blir galen!*

Mirre

Trådstartare
Jag har försökt 285778496578 gånger nu att förnya prenumerationen på vårt playstation plus.
Men det går bara inte! Varenda jäkla gång hänger sig deras värdelösa jäkla sida, samma sabla ställe varje gång!
Hittar ingenting någonstans heller om hur man kan kontakta dem, deras support är ju obefintlig. Någon som haft samma problem?
Hur löste ni det?

Jag har försökt 285778496578 gånger nu att förnya prenumerationen på vårt playstation plus.
Men det går bara inte! Varenda jäkla gång hänger sig deras värdelösa jäkla sida, samma sabla ställe varje gång!
Hittar ingenting någonstans heller om hur man kan kontakta dem, deras support är ju obefintlig. Någon som haft samma problem?
Hur löste ni det?
NUU äntligen gick det!
När vi gjorde det på konsollen istället för på telefon eller dator

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 595
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 407
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 856
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
668

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka