Playstation 2...

Fraggel_Tess

Trådstartare
Jag vet att det finns ett par stycken här som spelar tv-spel och tänkte om det är någon som har några bra tips på spel. Det ska vara lite kluriga spel där man får använda hjärnan.

Har precis klarat av ett litet finurligt spel som jag lånat av min bror så nu vill jag ha några bra tips så inte mitt playstation kommer att damma igen.

Så har ni några tips?
 
Sv: Playstation 2...

Singstar är det roligaste jag gjort i mitt hela liv.

Fast man behöver ju inte direkt använda hjärnan! :D

/C
 
Sv: Playstation 2...

Man ska inte tänka när man spelar, då ska man ha roligt.
Need for Speed undergron 1 o 2 och Most Wanted är riktigt sköna lir, precis som Grand Theft Auto spelen och Grand Turismo.

Edit: Höll på att glömma Driv3r ju, ockås skitbra spel.

Mvh
Möller
 
Sv: Playstation 2...

Dansmatta :idea: jag älskar min dansmatta jag kör i xbox och pc. Jag vet inte vad den heter till ps2 men det är bara att kolla runt!

Det är både hjärn- och rumpgympa :banana:
 
Sv: Playstation 2...

Jo men jag gillar när jag får klura lite. Spelade nyligen ett spel som heter Fahrenheit och det var precis i min smak liksom även Shadow memories.
 
Sv: Playstation 2...

Har tyvärr inte spelat Driver 3 men har spelat 1:an och 2:an på PS så det är nog ett intressant spel
 
Sv: Playstation 2...

Tack...Ska se om min bror har det eller så får jag köpa det själv. Har fått hem Syberia nu och det verkar vara något i min smak :)
 
Sv: Playstation 2...

Det är som en webkamera som du kopplar till playstationet som gör att du kan se dig själv i tvrutan och den registerar även rörelser och det finns diverse spel till eyetoyen där du helt enkelt får använda kroppen.

Det kan vara allt från att hacka lök till att boxas :) Och man blir svettig efter ett tag!
 
Sv: Playstation 2...

Alla Harry potter spelen är jättebra. Håller själv på att spela Harry potter och fången från Azkaban.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 666
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 422
Senast: skiesabove
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 468
Senast: Niyama
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 860

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp