hagel

Trådstartare
jag har just fått adsl! och laddar ner mängder med musik för tillfället. men hur i hela friden får man fram en playlist som man kan lägga in dem i? så att man slipper klicka på en låt hela tiden?

och ge mig gärna tips på låtar såhär en fredagkväll!
 
1. tycker inte att tråden är på rätt ställe

2 ladda hem winamp.
 
1. vet mycket väl. anledningar:
a) långsamt svar på datorer.
b) rättfärdigar med andra frågan (mao, tips på låtar)

2. tack.
 
a) långsamt svar på datorer.
Värdelöst argument för att inte följa trådplaceringsregler
b) rättfärdigar med andra frågan (mao, tips på
Det var bättre, men du har inte sagt något om din musiksmak vilket gör det hela lite hopplöst.

Nåja,
Common rider: Angels at play, Consious burning
Flogging molly: Selfish man, Every dog has it's day
Kaizers orchestra: Kontroll på kontinentet
 
jag säger bara; ladda hem winamp. Så underbar. Allt funkar och är enkelt. Bäst är version 2.78 tycker jag, fattar mig inte på den/de senaste.
 
vet faktiskt inte :o
det är min kära far som fixar allt sånt till mig. Men man kan ju alltid testa att kolla på www.winamp.com. Står säkert där någonstans på sidan om hur man fixar det.
 
ja nu när jag kolla lite mer (nej jag är inte så vaken just nu.. :p) så kan man ladda ner version 5.03 direkt från första sidan. Den versionen vet jag ingenting om, vet bara att typ version 3.00 eller nåt liknande var jättedålig.
 
Värdelöst argument för att inte följa trådplaceringsregler

det är din subjektiva tolkning. uppenbarligen så tycker inte jag det.

Det var bättre, men du har inte sagt något om din musiksmak vilket gör det hela lite hopplöst.

om jag nämner band jag lyssnar på så får jag antagligen bara tips med låtar av dessa. syftet var lite spridning. nya vyer och så vidare.

i övrigt: tack för tipsen. de ska undersökas.
 
lite tips på låtar(jag är verkligen inte vaken idag eftersom jag inte såg den "frågan" alls till en början :crazy:); beror ju på vad du gillar, men jag kan skriva ner några favoriter just nu:

In Flames - Minus
In Flames - The Jester's Dance
Dark Tranquillity - Final Resistance
Sinch - Seven
Passenger - Circles
HIM - For You

med många flera.
 
man kanske borde uppdatera sig lite då... har ju haft denna hur länge som helst känns det som. Man kanske blir lite väl hemmavan.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 881
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Stil på bostad för uthyrning.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp