Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga tips men följer tråden då jag själv har samma problem.Kan nån rädda min vardag och mitt blodtryck och ge tips på plastfolie som faktiskt fyller sin funktion och fäster runt saker man vill täcka. Håller på att få spunk på folien jag nu har som inte skulle fästa ens under vapentvång
Min man som är f.d kock vägrar köpa något annat än Toppits plastfolie (om jag minns rätt på märkesnamnet)
Det är svårt med lock till saker som förvaras i stora former.Kanske är bättre ändå med en folie som är återvinningsbar? Eller helt enkelt föra över maten till burkar med lock.
Plastfolie är ju ej återvinningsbar och inte så bra för miljön.
Mjukplast? Det är väl det?Kanske är bättre ändå med en folie som är återvinningsbar? Eller helt enkelt föra över maten till burkar med lock.
Det där lät väldigt intressant!Bivaxdukar i storlek större ska ydligen vara grymma på stora formar enl vänner. Ska köpa men har plast kvar....
Bivaxdukar i storlek större ska ydligen vara grymma på stora formar enl vänner. Ska köpa men har plast kvar....