plask o lek

Status
Stängd för vidare inlägg.

marieka

Trådstartare
nån som vet om man som förälder ska var a,med i bassängen eller sitta och titta på? Måste veta om jag ska köpa nya badkläder....

Sv: plask o lek

Det är nog olika på olika ställen skulle jag tro..
På VÅR simhall finns två varianter:
lek o plask MED förälder (ca 2-4 år)
lek o plask utan förälder, när de verkar mogna nog för att vara i bassängen utan förälder..

Sv: plask o lek

Det är nog som Ameo sa på de flesta ställena tror jag.

När jag gick på plask o lek så var mamma med de första åren tills jag kunde allt basic och kände mig trygg i bassängen sen fortsatte jag gå i många år till och då satt mamma o tittade på bredvid bassängen alt hämtade mig efter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 346
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 821
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Jag och barnen ska resa. Jag kollar på vilka dokument som behövs. Vissa länder kräver ju medgivande från den andra vårdnadshavaren. Vi...
Svar
14
· Visningar
1 979
Senast: Rosett
·
Småbarn Hjälp jag går snart och gräver ned mig.... Syskonbråk - hur hanterar man det på bra sätt? Två pojkar, 5 år och 2,5 år. 5åringen retas...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama