Och jag är också sugen på att få en kaktusbäbis på post Har skickat ett pmMen självklart, jag brukar skicka konstigare saker än så i paket!
Skicka din snigelpostadress på lämpligt sätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag är också sugen på att få en kaktusbäbis på post Har skickat ett pmMen självklart, jag brukar skicka konstigare saker än så i paket!
Skicka din snigelpostadress på lämpligt sätt!
Vart i Västerbotten? Har plats för en liten bebis jag med.De i Västerbotten som vill ha sådana kan kontakta mig - har MASSOR med "barn" på mina.
Sjöborrekaktus heter den jag har iaf, blommorna är gula längst in, sedan vita och så rosa längst ut i kanterna.
Doftar himmelskt, men bara i ett dygn.
Som mest hade jag nog sex blommor samtidigt!
Vart i Västerbotten? Har plats för en liten bebis jag med.
Jag bor strax utanför Skellefteå, åt Umeå hållet. Om du passerar får du gärna lämna en, jag kan bjuda på fika annars får du såklart skicka om du hellre vill det.De går ju alldeles utmärkt att skicka också, så det var väl lite klantigt formulerat, men jag rör mig mellan Umeå och Skellefteå med jämna mellanrum.
Jag bor strax utanför Skellefteå, åt Umeå hållet. Om du passerar får du gärna lämna en, jag kan bjuda på fika annars får du såklart skicka om du hellre vill det.
Klart kaktusar blommar. Ofta rent fantastiskt!Jösses, kan kaktus blomma? var tvungen att googla och visst borde man kunna få liv i sambons stackars misshandlade kaktusar. Får ge dem lite omplantering och kärlek någon dag. Kan det räcka med knivhandskar för att hantera dem? De är inte kanylsäkra men funkar fint på hallonbuskar.
Har såjord i förrådet och jag tror det står nåt om kaktus på den med. Hur stort vill de ha det då?Klart kaktusar blommar. Ofta rent fantastiskt!
Ge dem inte för fet jord bara.