Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om jag är svagbegåvad, men jag fattar inte hur du menar?Om ni var och tittade på kedjehus, skulle ni tycka att det var positivt eller negativt med ett plank av modell spaljé ca 3-4 meter ut i tomten mot grannen? Skulle det påverka värdet på huset för er? Hur mycket skulle värdet i så fall påverkas?
Helt rätt. Det är vid tomtgränsen precis men bara en bit.@tanten Jag tolkar det som att planket löper från fasad och sen 3-4 meter ut längs fastighetsgränsen.
Som svar på frågan. Ja jag skulle tycka det var positivt. Förutsatt att planket är snyggt och verkligen står i fastighetsgräns. Jag tolkar "spalje" som att man ser igenom det?
Om du inte skulle kunna påverka om den tas ner eller inte, skulle det fortfarande vara saksamma?Nej, det skulle inte påverka mitt beslut om jag skulle köpa huset eller inte, och det skulle inte heller påverka mitt bud. Jag tänker att iaf att för min del är det så mycket annat som är viktigare att lägga fokus på när jag köper hus.
Mja, jag tänker nog att det är positivt med insynskydd. Så jag hade väl kanske velat ha det valet.Om du inte skulle kunna påverka om den tas ner eller inte, skulle det fortfarande vara saksamma?
Det kan det absolut vara, ville bara se om det skulle påverka ditt val om du inte hade friheten att välja självMja, jag tänker nog att det är positivt med insynskydd. Så jag hade väl kanske velat ha det valet.
Haha... ja, jag fattade inte riktigt =) Men det är ju svårt att säga när man inte riktigt vet hur det ser ut i övrigt. Men såhär då: Om det var ett litet utbud på hus i området, och allt annat passade mig hade jag nog INTE hängt upp mig på ett plank. Typ. Beror ju lite på hur stor tomten är i övrigt också.Det kan det absolut vara, ville bara se om det skulle påverka ditt val om du inte hade friheten att välja själv
Haha, mötte ett antal såna på visningarna vi var lite stressande när man ville ha huset men inte betala överprisJag tänker att man är lite dum om man låter en så liten sak påverka ens beslut. Jag blir alltid förvånad då jag hör om folk som väljer hus enligt tapet... Fast det är ju jag det.
Helt rätt. Det är vid tomtgränsen precis men bara en bit.
Ser igenom det.. Mja, en del av det ser man igenom men inte särskilt mycket. Hela baktanken är ju insynsskydd.
@Breaktown försöker hålla undan anledningen till tråden. Går mot strömmen
Men tack för svar, just här verkar det vara övervägande positivt i alla fall och det är trevligt att läsa