Ser framför mej en liten fet odräglig ponny, typ Mulle med det namnetAlltså jag blev kär i namnet Illbatting till en häst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser framför mej en liten fet odräglig ponny, typ Mulle med det namnetAlltså jag blev kär i namnet Illbatting till en häst
Jag med! På ridskolan hade vi en Marodör. Han var lite som han hetteSer framför mej en liten fet odräglig ponny, typ Mulle med det namnet
Har träffat en ponny som var döpt till Tyrann. Det stämde.Jag med! På ridskolan hade vi en Marodör. Han var lite som han hette
Jag har en kompis som fött upp en kallblodstravare med det namnet. Han har en syster som heter illvilja..Alltså jag blev kär i namnet Illbatting till en häst
Jag älskar detJag har en kompis som fött upp en kallblodstravare med det namnet. Han har en syster som heter illvilja..
Orkar du anmäla felen?Texten i Wikipedia bygger nog på en missuppfattning, och har flera fel. Inte ens Rulles efternamn är rätt.
Jag också. Undrar om det är samma.Jag har en kompis som fött upp en kallblodstravare med det namnet.
Enligt travsport så finns det bara en som heter det, så det borde ju vara sammaJag också. Undrar om det är samma.