Piper som en fågel.

P

pippi27

Jesper har en lite märklig sak för sig. När jag är ensam hemma på dagarna går allt som det ska. Vi tränar lite, leker, tar nå´n skogstur, tar en sväng med fårskallarna. Inne kopplar han av helt och sover så han snarkar högt :D
MEN, så kommer husse hem på kvällen, DÅ börjar han att pipa. Det spelar ingen roll vad jag gör, han tystnar en stund för att sedan pipa igen, samma sak på helgerna när Bosse är hemma. Jag fattar inte varför :confused:

Sv: Piper som en fågel.

han kanske bara är väldigt glad att se Bosse?

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 306
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 393
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 020
Senast: Hyacinth
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter