pipen å proppen gör entré

Trådstartare
Pipen som bäbis
5503660.jpg

5503663.jpg

5503665.jpg

Proppen som bäbis
5503667.jpg

5503668.jpg

5503733.jpg

pipen sussar sött
5503666.jpg

5503734.jpg

Pipen är nu ca 1år å 3mån
Proppen är ca 9 mån

Kommentera gärna :D :D :D

Sv: pipen å proppen gör entré

Det ser ju ut som om det bara är Pipen som har växt. :D
Jättegulliga missar!
Gillar deras namn.

Jo pipen har växt något för:devil: hihi :D
När jag fick han så var han bara 6 veckor, han hade blivit övergiven i skogen utan hans syskon å mamma. Som tur var att en som var ute å rastade hunden hitta han helt utmattad å på gränsen till död, men nu är han som jordens galnaste katt alltid nått bus i han :rofl:
proppen har jag tyvärr inga nyatre bilder på men han har också växt något förskräckligt :D måste ta lite nyare på han

Hej kompis :) Ta gärna lite nyare bilder på proppen.. vill se va stor han blivit nu ;) Har han blivit lite krafftigare då eller har han lika långa ben än :D

Ha de!

Nu ser han ut som en ballong så växt har han :D mamma å pappa hade ju de när jag var i thailand å de mata de rätt bra, koka fisk mm så han la på sig några hekto/kilo :crazy: :rofl: hur mår dina kissar, lägg ut de så jag får se de oxå :idea:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Övr. Katt Har en hankatt på 7 månader som attackerar mina tre äldre katter (12 år) hela tiden. Han är kastrerad för ca 2 månader sen. Han slåss...
2
Svar
24
· Visningar
3 026
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar