Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör det ont så gör det ont.Jag gjorde en rektoskopi en gång och mitt i undersökningen klämmer jag ur mig att det gör asont
Läkaren fnissade till och jag skämdes mer än jag trodde var möjligt i den situationen...
Jag tror att jag missade poängen. Kan du förklara?Jag gjorde en rektoskopi en gång och mitt i undersökningen klämmer jag ur mig att det gör asont
Läkaren fnissade till och jag skämdes mer än jag trodde var möjligt i den situationen...
När jag gjorde koloskopi fick jag lustgas och somnade men var vaken samtidigt. Helskumt. När de tagit bort lustgasen så vaknade jag och sträckte mig efter den och sa "det där var bra, jag vill ha meer". Sköterskan kollade skumt på mig och sa "nu ställer vi undan den här!".
Tack.Jag tror att jag missade poängen. Kan du förklara?
Jag är enormt trögtänkt idag, har redan bevisats!
Jag tror att jag missade poängen. Kan du förklara?
Jag är enormt trögtänkt idag, har redan bevisats!
Funderade på om det var något åt det hållet men såg inte riktigt varför läkaren skulle fnissa åt det as är ju ett ganska vanligt förstärkningsord.Man har en slang uppkörd i arslet. Jag sa asont, as=förkortning för arsle.
Den förkortningen har jag aldrig hört användas. Ett aschäll är ett aschällFunderade på om det var något åt det hållet men såg inte riktigt varför läkaren skulle fnissa åt det as är ju ett ganska vanligt förstärkningsord.
Nja, as är väl inte en förkortning av arsle? Utan as som i självdött djur? Eller är jag helt ute och cyklar nu (på tal om att göra bort sig)?Man har en slang uppkörd i arslet. Jag sa asont, as=förkortning för arsle.
Nja, as är väl inte en förkortning av arsle? Utan as som i självdött djur? Eller är jag helt ute och cyklar nu (på tal om att göra bort sig)?
Nja, as är väl inte en förkortning av arsle? Utan as som i självdött djur? Eller är jag helt ute och cyklar nu (på tal om att göra bort sig)?