Pimpa kickbike

Mirre

Trådstartare
Sonen får en i julklapp men den ser ganska trist ut i färgerna, så tänkte man kunde styla till den lite. Men hur? Sprayfärg borde väl funka? Och kanske någon typ av klistermärken, men kan man få de att sitta kvar då? Kan man märka den med namn på något snyggt sätt?

Sonen får en i julklapp men den ser ganska trist ut i färgerna, så tänkte man kunde styla till den lite. Men hur? Sprayfärg borde väl funka? Och kanske någon typ av klistermärken, men kan man få de att sitta kvar då? Kan man märka den med namn på något snyggt sätt?
Gravyrpenna

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 357
Senast: Amha
·
Fritid Insåg när jag tog fram mitt trangiakök att jag glömt hur man sätter ihop det. Eller ja, det jag brukade använda är inte likadant som...
Svar
18
· Visningar
551
Senast: Enya
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 699
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka